FANDOM

439px-Nietsn denik01
Deník mudrce Nietsneknarfa, nalezený v Černém Prstu, zle poničený a v podobě fragmentů. Dosud plně neprozkoumaný. Jedna z mála věcí, které se Smečce podařilo z něj vyluštit, byl rituál přízračného vozu, který hrdiny z jeskyně u Prstu přenesl do Stínopádu.

Zmínky Editovat

  • Aiss píše: Musíme se dostat pryč, dokonce nám to vřele doporučil i deník, který našel Sven, napsaný nějakým Nietsneknarfem.
  • Sven píše: Zda byl Nietsneknarf nějaký nekromant či alchymista, nevím. Ale i on se zmiňuje o jakémsi pronásledovateli, snad démonické povahy, což by mohla být právě ona bytost.
  • Aiss: Až si oddechneme, Sven se pokusí provést rituál přivolání nebeského vozu, nebo tak něco... Navedl nás k němu ten deník, který našel předtím. Doufám, že se vyhneme té části, ve které deník mluví o nebezpečném tvoru z úsvitu věků.
  • Sven: Snažím se sestavit nalezený, leč zle poničený rituál kouzelného vozu dohromady, ale je to vysilující činnost.
  • Aiss: Svenovi skřítci před našima očima postavili velký černý vůz s šestispřežím. Jen co se rozjel, obklopila nás temnota, a já si brzy uvědomila, že jsme se dostali do Stínopádu.
  • Sven: Kopyta černého šestispřeží tepou vzduch, jako by to byla křídla. Doslova letíme lesní cestou. Nechávám vůz, aby si vybíral cestu.