FANDOM

“Krev plyne dál.”

Dům Maril, jeden z rodů Bael Turath. Nevelký, bez výrazné politické moci, přesto hrál významnou roli v historii říše svázané pekelnými pakty.

Bael Turath.
Pyšná říše, její vznešení nosí hlavu vysoko. Rozpíná se a polyká království za královstvím, celé národy se klaní před jejím císařem.
Ale každý další výpad, každá další válka ukazuje, že císařství nemá dost síly, aby udrželo samo sebe. Rody se sváří a v politice se hrají hry o vysoké sázky. A císař hledá způsob, jak upevnit moc svoji i moc říše.

Argeadh a DaeraEditovat

KestraiaEditovat

Narozena do domu Maril. Velitelka jednoho z jízdních oddílů Turathijské armády, jezdců na železných bestií. Zasloužila se o vítězství v nejedné bitvě. Prý zešílela smutkem po té, co byl zabit její milý, muž sloužící v jejím oddílu. Málokdo už ví, že ho zabila sama po té, co ji podvedl.

Agera ŠedotvářEditovat

Eladrinka, služebnice Královny. S domem Maril spojena sňatkem. Dvorní dáma korunní princezny Bael Turath. Zradila svou víru a směnila svou krásu za moc.

KeradhEditovat

Aissin otec. Nějakou dobu byl s dítětem na útěku a ve skrývání, nakonec pak zřejmě zadržen. Popraven, jeho hlavu měla u sebe Aiss když ji našel Vendamir.

AissEditovat