FANDOM

Konstantin
439px-Konstantin Character Box
The Pariah, ze série This is War
Rodné jméno Konstantin Kuzgun
Rasa gnoll
Hráč noir
Původ gnollí smečka Rudého spáru
Uctívá Královnu
Zaměření hraničář
Cíl Najít svůj životní cíl. A šmejdit.
Stránky "Poprava"

(není aktivně hrán)

“Jsme smečka!”

Konstantin se narodil na místě, které si vybavuje jen letmo. Je dvanáctým mládětem z vrhu - tím, který je vyvolen Pánem mršin. V tomto duchu byl ve své smečce vychováván několik let.

Ale jen do té doby, než si kmen Rudého spáru vybral jako cíl Kníže z Dol Blathanna. Sázka s jiným knížetem z vílí divočiny, zda je povaha tvora daná, nebo získaná, vyústila ve zmasakrování gnolí smečky a únos 12 malých gnollat-Konstantina a jeho sourozenců.

V Dol Blathanna vyrůstali gnollové 12 měsíců, kdy se z nich Kníže pokoušel vychovat civilizované bytosti. Museli číst, společensky se chovat a další nechutnosti. Zda uspěli, se mělo ukázat během Velkých her. Gnollí dvanáctka v nich vystoupila proti dvanácti mladým eladrinům v několika disciplínách.

Souboj v recitaci gnollové prohráli, ale dokonale zvládli zkoušku společenského chování. Rozhodnout měl boj, v němž smečka ukázala, že ovládá i civilizované zbraně a pořádní vílí taktiku. Vše probíhalo báječně, než byl Konstantin omylem zraněn. Smečku zachvátila nevysvětlitelná zuřivost a mladé eladriny nejenže odzbrojili, ale okamžitě je začali po gnolím požírat.

Kníže se rozlítil a jedním mocným kouzlem všech 12 gnollů rozeslal po celé Divočině a možná ještě dál...