FANDOM

439px-Dover prsten01
Prsten nesoucí věnování "Doverovi z lásky", který věnovala Doveru Rudopírkovi ke svatbě jeho žena Berevika.
  • Poté, co byl Dover zavražděn jedním z vlkodaků pána Aldrika z Bree, cestoval prsten v dlakových útrobách až do Stínopádu.
  • Tam zvíře napadlo Smečku a bylo zabito. Gaerwyn je vyvrhla a našla prsten, obalený polozkamenělými usazeninami.
  • Prsten zůstal u Smečky do doby, než potkala pána Spercheia, který o prsten projevil nebývalý zájem. Nakonec se mu podařilo elfku přesvědčit k prodeji. Prakticky už ve chvíli, kdy předmět opustil její ruku, litovala Gaerwyn svého rozhodnutí.
  • Doverův prsten vzápětí opět změnil majitele - Spercheios jej směnil s Aldrikem z Bree za Hladovou Tlamu. Aldrik pak prsten použil jako finální argument při přemlouvání paní Bereviky, která roky odolávala nápadníkům.
  • (Pocit odpovědnosti Gaerwyn později přivedl k Doverově duši a přiměl ji spěchat na Krkavčí Skálu až k finálnímu rozuzlení.)

Zmínky Editovat

  • Sven píše: Kolem nedalekého magického kamenného kruhu krouží divoká bestie, zřejmě nějaký přerostlý lykantrop, která nám brání pohnout se dál.
  • Aiss píše: Pamatuju si obrovskou horkou věc páchnoucí pižmem a zaschlou krví. Zmatenou, možná? Nepatřila Stínopádu, zdálo se mi. Nějaký obrovský vlk.
  • Sven: bojujeme s vlkodlakem nebo čím. Je to obrovské a napůl se to rozkládá. Drtím mysl lykantropa magií, až konečně jeho tělo padne k zemi jako podťaté.
  • Gaerwyn rozřezává vlkodlakovo břicho. Každá kapka krve, která dopadne na šedavou a prašnou prsť pod našima nohama, se začíná formovat do podoby toho malého slizkého tvora, jejichž dvojici jsme před chvílí zahnali.