FANDOM

00ik-dover01

pán Dover Rudopírko

NPC
Po smrti
Původ: člověk, šlechtic
Zaměření: vládce Krkavčí Skály
Cíl: Žít s Berevikou dlouhý a naplňující život

Dover Rudopírko zdědil po matce rezavé vlasy a po otci Krkavčí Skálu.

Pro kompletní zdroj informací zmíněných v kontextu této postavy přejděte sem.

  • Jeho sňatek s vílou Berevikou byl z lásky, ačkoliv mu už od počátku mnozí předvídali tragický konec.
  • Zatímco Dover pomalu stárnul (zrál), Berevika zůstávala stále stejná, a to ho trápilo. Nechtěl ji nechat samotnou.
  • Jistou dobu byl na Krkavčí skále hostem pán Spercheios, který Doverovi prozradil, že zná cestu, jak si život prodloužit tak, aby nemusel Bereviku opouštět. Byl ale odmítnut a brzy odcestoval.
  • Dover od Spercheiova odjezdu neměl stání a stále častěji vyrážel na stále delší lovecké výpravy do okolních lesů, až se jednoho dne nevrátil ani on, ani jeho muži.
  • Dostal se do domény terorizované hydrou a bezhlavým jezdcem. Jeho muži postupně umírali, ale jemu se nakonec podařilo z domény uniknout.
  • Cesta z domény vedla přes Stínopád, kde byl Dover zavražděn jedním z Aldrikových vlkodlaků. Zvíře mu ukouslo (minimálně) ruku, na které měl prsten od Bereviky s věnováním "Doverovi z lásky". Ten pak našla Gaerwyn a prodala jej Spercheiovi, který jej vyměnil s Aldrikem za Hladovou Tlamu.
  • Gaerwyn, která se o Doverův osud zajímala, při cestě doménou řízením osudu vylovila z Řeky duší Doverovu košili, do které byla zakleta jeho duše.
  • Po Aldrikově smrti a odhalení, co se stalo, bylo rozhodnuto, že Dover dostane možnost sám se vyslovit, jestli se chce vrátit na svět v těle Roderika z Bree.