FANDOM

00ik-adrik01

Aldrik z Bree

NPC
Po smrti
Původ: člověk
Zaměření: vládce breeského panství
Cíl: Ovládnout Krkavčí skálu a Hladovou Tlamu

“Co na tom, že mě všichni podezírají... jen ať si seženou důkazy!”

Ne tak docela stařec, ale rozhodně ne mladík. Většinu času pán Aldrik z Bree trávil v doprovodu Talose Gartha, své pravé ruky.

Pro kompletní zdroj informací zmíněných v kontextu této postavy přejděte sem.

  • Aldrik získal Bree svatbou s vdovou po pánu z Bree. Ta později za záhadných okolností zemřela.
  • Vyženil nevlastního syna - Roderika z Bree. Toho odmítnul uznat za dědice panství.
  • Po spolčení se s Peklem si osoby kolem něj začaly všímat, že už není, co býval (ten starý dobrý... vrah).
  • Rád do svých služeb najímal dlaky. Jeden z nich ve Stínopádu zavraždil Dovera.
  • V Sarbatoin se setkal se Spercheiem. Za to, že na něj přepsal Hladovou Tlamu, získal Doverův prsten.
  • Hladovou Tlamu se pak pokusil získat zpět - nejprve poslal Talose Gartha, aby Spercheia přiměl k jejímu vrácení po dobrém, pak po zlém. Talos zabil Spercheia a zapálil jeho dům.
  • Ve snaze zbavit se důkazů o převodu Hladové Tlamy, který by vyšel na světlo při čtení Spercheiovy závěti, způsobil Aldrik masakr na Malém náměstí, při kterém zahynul Roderik.
  • Vdova po Doverovi Berevika pod tíhou stupňujících se gnollích útoků na Krkavčí skálu a s důkazem, že Dover je po smrti, svolila ke svatbě.
  • V předvečer svatby při hostině, poté, co byl jeho plán na získání Krkavčí skály odhalen Svenem, došlo k roztržce, při které byl Aldrik zabit.